Re: gcc-begynder

Når du kører RH 6.0 skulle der være gcc og g++, med mindre du har
afvalgt det aktivt. Prøv: which gcc (skulle svare /usr/bin/gcc).
Hvis det sker er der installeret gcc. Hvis ikke så gå ned på din
CD i RedHat/RPMS og installer alle de egcs*.i386.rpm ved at skrive:
rpm -ivh egcs*.rpm eller brug dit control-panel som root.

Ole Vilmann