From: Kim Isdal Knudsen [mailto:rikkim@xxxxxxxxxx]
Sent: 18. juni 1999 13:57
To: sslug-teknik@xxxxxxxx
Subject: [TEKNIK] Netvrk

Hvordan nulstiller man et forkert opsat netværk i SuSE 6,1 ?
Det ser ud til at YaST og min håndeditering ikke kan sammen. :-)

Jeg har tidligere læst, at der er problemer med at få et 3COM 3C905B-TX
netværkskort til at spille under Linux, er det korrekt? Da jeg har
siddet og kæmpet med opsætningen et par dage, uden held.

Er der nogen som har nogle rigtig gode links vedr. opsætning af netværk
samt Dial-on-demand og IP Masquerading på SuSE 6,1?

Mvh. Kim Isdal Knudsen