Re: Mangler lyd under xawtv efter opgradering til RH6 - gnome

On Fri, 18 Jun 1999, torben fjerdingstad wrote:

> Hvordan er lydsignalet fra tv kortet forbundet til
> lydkortet? Er det et internt cdrom/audio kabel eller et
> externt mini jack kabel?

Externt, mini jack.

> Prøv at finde ud af om der kommer lydsignal ud af tv kortet
> (tilslut hovedtelefon eller cdrom drev) og om lydindgangen
> på lydkortet virker (berør benene så det brummer).

Jaeh. Det gør der -ikke-.

> Jeg havde det problem med 2.2.9-ac6 at de firbenede audio
> indgange på mit SB pci128 ikke virkede, mens jackstik
> indgangene gjorde. Problemet løstes af sig selv ved at
> opgrade til linux-2.2.10.

Mit lydkort er et sb awe 32.

> Jeg tror ikke du mangler at loade nogle moduler.

Skal jeg genoversætte xawtv måske?

Mads

--
Mads Bondo Dydensborg.                               madsdyd@xxxxxxxxxxxx
Good luck to all you optimists out there who think Microsoft can deliver 35