tar og --listed-incremental

Jeg sidder lige og roder med en rh6 distribution, og jeg kan altså ikke
fatte hvordan man bruger subj.

Jeg kører tar med følgende optioner (sikkert wrappet sjovt når det når
jeres skærme):

-cspb 512 -T all.startdir -X all.exclude -f /dev/nst0 -g all.incr.idx -V
"Alle vaesentlige filer" --atime-preserve --totals -vR >>all.record.idx

Første gang går det som man kunne forvente, tar bestemmer sig for at det
hele er nyt og tager backup af det hele. Næste gang kører jem med '-c'
igen og samme '-g all.incr.idx', tar erklærer godt nok ikke noget som
nyt, men det ser ud som om den dumper det hele igen.

Har jeg bare helt misforstået den option?
Med venlig hilsen
    Klaus Vink
    kv@xxxxxxxxxx

Follow ups