Re: Sv: Lyd?

On Mon, 21 Jun 1999, John Poulsen wrote:

> Audio fra CD er OK, men resten ?
Audio fra CD går formentlig helt uden om lydkortet - højst igennem en
mixer del, som meget vel kan virke uden at resten virker.

> Når jeg f.eks.  i KDE tester
> wav-filer, kommer der ikke en lyd!

Brug en anden slags test. Under redhat kan du køre setup og configurere
din lyd derinde fra.
> I conf.modules har jeg sat det til sound, on midi on og fjernet
> #-tegnene fra det område, der vedrører es1370 - så nu ved jeg
> ikke.......

Har du loaded modulerne? (modprobe es...) hvad siger den til dig?

Mads

--
Mads Bondo Dydensborg.                               madsdyd@xxxxxxxxxxxx
Games like Tribe, Unreal, Quake, even The Legend of Zelda, and yes, Doom,