Re: Netkort ops�ing

On Sun, 27 Jun 1999, you wrote:
> auto, sætter man til manual står IRQ 5 (hvor mit netkort sidder) på Legacy ISA og ikke PNP PCI/ISA

Hvis du har en installationsdiskette til dit netkort, kan du boote med en dos
boot diskette og derefter fjerne PnP via installationsdisketten. Jeg lurer lidt
på din i/o , prøv at kigge i /proc/ioports og se om i/o 300 er ledig, er den
det så tildel den til dit kort sammen med irq 5, stadig via
installationsdisketten, lad din bios stå på manuel, så er du sikker på at den
ikke laver "ged" med dig

--
mvh/gert

Gert Holtoft     holtoft@xxxxxxxxxx