Re: XBanner

Mark Holm skrev:

> OK - men det jeg er ude efter, er en login ligesom på SGI (altså med "billeder"
> af hver bruger). Jeg havde den på et tidspunkt, da jeg kørte RedHat & KDE,
> men efter jeg havde været nødt til at fjerne RH fra harddisken, kunne jeg ikke
> få denne frem igen.
>
> På freshmeat fandt jeg gdm, som er en GNOME-replacement til xdm - der skal
> downloades godt 3 MB (da jeg mangler gnome-libs), men da jeg ikke kan finde
> ud af, om gdm kan køre med andre Windowmanagers (jeg bruger WindowMaker
> for tiden - overvejer Enlightenment) end GNOME selv. Er der nogen, der ved det?

I gdm har du den mulighed at du under opstarten (ved login) kan vælge
mellem alle de forskellige windows manageres (under redhat6 kde,
gnome(enlightment),afterstep).
Der er også mulighed for at lukke computeren eller reboote uden at
overhoved logge ind.
Man kan svjv ikke rette udseenedet af gdm ret meget, men den har da også
et meget harmløst udseende efter min mening.

--
mvh
Kim@xxxxxxxx