Farveproblemer i .mpg og .wm videoer

Jeg har lige opdateret min Kubuntu 9.04 til 9.10 (bedre sent end aldrig).
Efter denne opdatering har jeg problemer med farverne i .flv, .mpg og .wmv
film. Farverne er blevet blålige. Det virkede fint før opdateringen.

Det skal nævnes at jeg har problemet i både Totem (v. 2.28.2 der bruger
GStreamer 0.10.25), Dragon Player (v. 2.0), Kaffeine (v. 1.0-pre2) og xine (v.
0.99.6).

Jeg har ikke problemet med farver andre steder. Hverken i GUI'et eller i
f.eks. gwenview når jeg ser på mine fotos.

Er der nogen forslag til hvad der kan være i vejen, og hvordan jeg løser det?

--

        |\     _,,,---,,_       Greetings, Jens
      |,4-  ) )-,_. ,\ (  `'-'  jens@xxxxxxx
Backup not found: (A)bort (R)etry (P)anic

Follow ups