From: Jesper Bunch [mailto:docter@xxxxxxxxxx]
Sent: 29. juni 1999 20:42
To: sslug-teknik@xxxxxxxx
Subject: [TEKNIK] Ikke skægt kun at kunne sende mail

Hejsa

 Jeg har lidt problemer nede på mit arbejde. Jeg kan ikke få min linux
maskine til at hente post på vores MS Exchange server (Ja jeg har søgt
på sslug nyhedsarkiv men fandt intet der kunne hjælpe).

 Jeg bruger Netscape Messenger 4.6. Jeg kan sagtens sende til serveren
men kan ikke modtage mails. Det skal lige siges at exchange serveren
ikke kører pop3.
 Og jeg går udfra at den så kører med imap. Men hvordan skal messenger
sættes op og skal der evt. indstilles noget på serveren?

// Jesper