Re: problemer med exim efter update til Lucid Lynx

On Tue, May 04, 2010 at 10:25:38PM +0200, Michael Rasmussen wrote:

> Hvis du benytter GoogleApps, har det jo intet med Exim at g?re. Det er
> udelukkende problem relateret til GoogleApps.

Jeg henter mail via fetchmail fra forskellige konti og sender via exim.
I exim konfigurerer jeg smtp. Her har jeg normalt brugt min ISP's men
pr?vede ogs? Googles. S? lidt har det da med Google at g?re.

Anyway - det viste sig at der ikke var noget galt med min ops?tning -
den meget lange tid der gik fra jeg sendte en mail til den blev modtaget
skyldtes at min ISP har haft problemer med en hacket konto som blev
brugt til spamming - der skulle ryddes op. De havde s? valgt IKKE at
oplyse om uregelm?ssigheder p? deres hjemmeside. Jeg troede derfor at
problemerne skyldtes min opgradering til Lucid Lynx henover weekenden.

Jeg fik ogs? konfigurationen med googles smtp-server til at virke -
desv?rre laver de en re-write p? sender mail adressen s? den svarer til
adressen for den brugte gmail-account.

> --
> Hilsen/Regards
> Michael Rasmussen

Karsten

Karsten Bolding                    Bolding & Burchard ApS
Strandgyden 25                     Phone: +45 64422058
DK-5466 Asperup                    Fax:   +45 64422068
Denmark                            Email: karsten@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

http://www.findvej.dk/Strandgyden25,5466,11,3

Q: What is irony?
A: Almost the same as goldy and bronzy - just made of iron ...