Re: danske bank (active card) crasher firefox

Den 17-07-2010 10:41, Jens Bang skrev:
On Tuesday 15 June 2010, you wrote:
On 15/06/10 12:51, Atte André Jensen wrote:
Hej

Jeg kan ikke logge på danske bank fra min ubuntu 10.4 (firefox 3.6.3).
Min java version er som følger:

atte@vestbjerg:~$ java -version
java version "1.6.0_18"
OpenJDK Runtime Environment (IcedTea6 1.8) (6b18-1.8-0ubuntu1)
OpenJDK Server VM (build 14.0-b16, mixed mode)

Nogle gode råd?

Prøv med Suns java. Den virker hos mig, det gør IcedTea ikke.

Ved du om man kan installere Suns Java vha Synaptic, ved f.eks. at add'e et
repository, eller om den skal installeres vha. en download fra Suns
hjemmeside?

Prøv at installere pakkerne sun-java6-jre og sun-java6-plugin vha. synaptic (så er du også sikker på at få friske java-versioner, når der kommer sikkerhedsopdateringer). Det virker på min Ubuntu 10.04.

Mvh. Andreas