Re: Erfaringer med Sony Vaio laptops?

Atte André Jensen wrote:
> Min søster er på udkik efter ny laptop, og da hun er lun på ubuntu,
> tænkte jeg jeg ville spørge lidt efter erfaringer her. Det er vigtigt at
> brugeroplevelsen er en "lækker og hurtig computer" uden for mange
> nå-men-suspend-virker-så-ikke-i-ubuntu-agtige ting. Til gengæld er penge
> ikke umiddelbart et problem.

Jeg er personligt tilhænger af brugtmarkedet :-)

Køber du en 2-3 år gammel erhvervsmodel fra en af de store producenter som
HP, Dell, Lenovo eller Fujitsu-Siemens, så er:
* Den billig
* Byggekvaliteten fra fornuftig til god
* Der mere end rigeligt kraft da den er designet til at køre Vista
* Der stor sandsynlighed for at Linux-understøttelsen, inklusiv power
management, er ret god - måske vil den endda ligefrem være certificeret til
noget SLE eller RHEL.