Re: find giver for meget irrelevant output

Den 11-08-2010 13:54, Frank Larsen skrev:

> Har du nogle eksempler på fejlbeskeder ??
>
> Med venlig hilsen / Regards
>
> Frank Larsen
> Kimik IT A/S
> PO Box 740
> 3900 Nuuk
> Greenland
> Mail : support@xxxxxxxxxxx
> Phone: +299 34 20 00
> Fax  : +299 34 20 01

Det er alle af typen
find: (pathname) Permission denied

og jeg kunne sikkert begrænse fejlmeldingerne, hvis jeg kunne begrænse
søgningen til mapper, hvor jeg har læseret.

Da jeg leder i en ikke-standard mappestruktur, så ved jeg ikke rigtig,
hvordan jeg let kan begrænse min søgning