Re: Jeg forstår ikke dette udsnit af et script, hentet på ffmpegs FAQ

On Sat, 14 Aug 2010 10:42:56 +0200
Doc Nielsen <docnielsen@xxxxxxxxx> wrote:

> Det ser mig lidt mystisk ud, det vil jeg give dig ret i
> Sansynligvis har forfatteren byttet rundt på < og >
Jeg vil gerne kigge på det senere. Man bruger </dev/null
som en END-OF-FILE til at lukke en fil. Når det drejer
sig om en Pipe, får det betydning - men hvilken betydning,
det er mere avanceret. Named Pipes kan genbruges, men skal
vistnok åbnes hver gang. intermediate*.mpg er named pipes
dannet med mkfifo.

--
Donald Axel <donax@xxxxxx>