Netscape 4.6

Hejsa,

Jeg sidder her med en nyinstalleret Netscape Communicator 4.6, men
at kalde den for Communicator er nok ikke så korrekt igen, for den
kan ikke connecte til newsservere og hente en oversigt over de
nyhedsgrupper, der er tilgængelige. Jeg har lige prøvet med
news.sslug.dk - hver gang, jeg vil have listen skriver blot:

Connection reset by peer

Kigger jeg på mit modem, kan jeg se, at der overhovedet ingen
aktivitet er på linien, så Netscape prøver ikke engang at connecte
til serveren. :o(

Er der andre, der har haft samme/lignende problem, hører jeg meget
gerne fra dem. :o)

#Mark

Follow ups