Re: Outgoing mail server

Jeg fik for omkring et halvt år siden et tip om at der findes en webside
på nettet, hvor man kan betale sig fra at bruge deres SMTP server til at
sende mail via. Man betaler et abbonnement, og så bruger man deres server.
Men jeg har desværre mistet adressen til siden.

Da min hverken min ISP eller mit webhotel tilbyder mig at kunne sende
mails fra mit eget domæne, har jeg brug for sådan en service, så jeg ville
høre om der er nogle af jer der kan anbefale sådan en service?

Nej, jeg orker ikke at sætte min egen mail server op. Eller rettere: Jeg
orker ikke at holde en mail server sikker, når den skal være tilgængelig
fra ydersiden af min firewall. :-)

-- Jens

Nu er reglerne sådan her i landet, at du skal anvende den smtp-udbyder, der lader dig gå ud på nettet (bortset fra webmail). Jeg er kunde hos Dansk Bredbånd, og jeg anvender deres smtp for at kunne sende denne mail til news, der ser ud som om, den kommer fra min konto hos DanskIT. Når jeg sender fra nogle af mine egne domæner, står de også som afsender, selv om de reelt sendes vis Dansk Bredbånd.

--
Med venlig hilsen
Steen Jensen

INTET er umuligt for den, der ikke selv skal gøre det!