Re: Beskyttelse imod hacker angreb (website)? Hvad gør professionelle?

Citat af David Bo Jensen <dbj@xxxxxxxxxxxxx>:

Ja, jeg har ingen problemer med at installere et CMS for mig selv.
Men ærlig talt kan jeg ikke selv gennemskue, om det CMS jeg vælger er sikkert. Hvis min site bliver hacket, hvordan finder jeg så ud af, hvordan det er sket?
Hvad gør professionelle?
Logger de alt netværkstrafik ned til mindste bit og i hvor lang tid?

Hvis du ikke har så mange ændringer, kan du f.eks. bruge tripwire, som fortæller dig hvis der er ændringer på dit system. På den måde kan du nemt vurdere om det er dig selv eller udefrakommende som har lavet ændringerne.

/kallenberg