Ghostscript PLEASE!!!!

Hejsa SSluggere.

Jeg har opdateret min SuSE 6.1's Ghostscript fra 5.1 til 5.50, og
checket at det er OK - men: Jeg kan ikke enten vha. Yast eller
"manuelt" ved at ændre i /etc/printcap fået ændret det således, at jeg
kan printe ud på min HP Deskjet 880C.

Jeg har tidligere sendt tilsvarende mail og HÅBER nu på svar... ;-}}

Jeg har være oppe og  prøve atfinde nye howto's men det var en nitte
:-{{{

Mvh.
John Poulsen

(fra tidligere mail:)

----

Jeg har arbejdet apsfilter, dels direkte, dels via yast.
Der har jeg fundet ud af, at det sansynligvis ikke er muligt at skrive
cdj880, men cdj890. Kan det passe?

Jeg har læst i SuSE's bog, at når det er kompilet ind i kernen, skal
jeg i lilo's command line (hvad er det?) Og det til io 0x378,IRQ 7.

Når jeg skriver: lpc up all, får jeg følgende besked:

fax:
lpc: connect: Connection refused
couldn't start daemon
ascii:
lpc: connect: Connection refused
couldn't start daemon
lp:
printing enabled
lpc: connect: Connection refused
couldn't start daemon
lp-mono:
printing enabled
lpc: connect: Connection refused
couldn't start daemon
raw:
lpc: connect: Connection refused
couldn't start daemon

Wordperfect:

Når jeg (engang) har fået printeren sat rigtig op, hvordan sætter jeg
så WP op til denne printer?