Bootfloopy til Linux

Hej alle,

jeg har brug for en bootfloopy, der bruger en ramdisk som root. således at
jeg kan lave en fdisk på harddisken og komme igang med en Linux
installation...

Mit problem er at jeg ikke kan bruge cd'en der følger med Debian 2.1 - da
ctrl'en i maskinen er en IBM Serveraid... og drivere til den er ikke med i
kernen....

jeg har kompileret en kerne med nogen BETA drivere til serveraid'en... og
Linux ser ihvertfald ctrl'en og diskene...

indtil videre har jeg gjort følgende...

1) dd if=resc1440.bin of=/dev/fd0 -bs=1k
2) kopieret mit eget zimage  med serveraid support over på floppyen...

men jeg kan ikke få den til at mounte en ramdisk som root... jeg har prøvet
at skrive ramdisk0 men så beder den root-disk.
hvad mangler jeg at gøre ved min bootfloppy ?

På forhånd tak..

mvh

Klavs Klavsen

Follow ups