Re: Ubuntu 10.04 og Intel grafik

Nu vil jeg lige høre andres erfaringer.

Tjahh, jeg vil bare indskyde at jeg er utrolig glad for Ubuntu.
Ind i mellem virker det på mig som om at linux folk synes det er smart at skyde efter alt, hvad der har vokset sig stort.

Linux har brug for nogle store spillere som kan løfte større opgaver.

Det er cool med en stærk understrøm af distributioner og opens source applikationer, men jeg har fået rigeligt af små niche distributioner eller yet-another-music-player-application som alle lægger godt ud, har gode intentioner, men som bare aldrig bliver mere end halvfærdige.

Jeg ville ønske flere kræfter fandt sammen.

/ Kristian