Re: en linuxFTP-server og flere forskellige slags klienter - detaljer

Den 28-02-2011 21:09, Henrik Jess Nielsen skrev:

> Har du mulighed for at vise øvelse teksten? .. Mener du ISP som i IP
> eller er det hvis IP̈́'en kommer fra en bestemt ISP segment ?

Problemet blev synligt, da man skiftede fra TDC til Fullrate

Hvis systemet fysisk flyttes ud til en leverandør, der er involveret, så
virker det - men han  har TDC som leverandør

Selv har jeg også TDC og det virker hjemme hos mig.

Med henssyn til at vise øvelse teksten

Når det går godt:

ftp 192.168.1.50 (eller 2ftp 192.168.1.50 alt efter system)
Connected to 192.168.1.50.
220 (vsFTPd 2.0.5)
Name (192.168.1.50:esni): ttv1
331 Please specify the password.
Password:
230 Login successful.
Remote system type is UNIX.
Using binary mode to transfer files.
Når det ikke går godt:

2ftp 192.168.1.50
Connected to 192.168.1.50.
220 (vsFTPd 2.0.5)
Name (192.168.1.50:esni): ttv1
331 Please specify the password.
Password:
Connection closed

Ikke meget at komme efter, men fejlen optræder kun med 2ftp klienten

(2ftp er en MS-DOS klient)