x uden x

Hej SSLUG,

Jeg har behov for at køre et X program uden at have et display. ( egentligt via crontab )

Problemet er: Jeg bruger borlands c++ computer - som er bundled med kylix.
Jeg vil gerne bygge mine projekter hver nat. Sådan at jeg altid har en ret frisk binær liggende.

Nu er problemet så at bcb kan godt startes med parameter der får den til at compile og exite uden nogen form for interaktion. Men af en og eller anden grund vil de bare have lov til at vise deres splashscreen.

Nogen der har en ide til hvordan/om jeg løser det?

Follow ups