Re: Detter en uset test på denne liste :D

Michael Rasmussen <mir@xxxxxxxxx> writes:

> Er der nogen i bestyrelsen, der overvåger NNTP-serverens tilstand?

Det var ikke NNTP-serveren der fejlede noget, det var vores (lidt
komplekse) post-system bagved. Husk at nyhedsgrupperne bare er et spejl
af post-listerne, så når der kommer et indlæg ind til NNTP-serveren
sender den det gennem post-systemet.

Jeg er ikke en del af bestyrelsen, så jeg kan ikke sige om bestyrelsen
som sådan har kendt til problemet, men jeg ved at i hvert fald dele af
bestyrelsen har kendt til problemet i mindst en uge. Det har jeg så
også, uden at gøre noget videre, så jeg kan ikke tage æren for at have
løst problemet, den går til vores tidligere formand Jesper Krogh.

> Jeg
> tvivler, da serveren har været nede siden 26/4-2011, hvor jeg besvarede
> et indlæg af Henrik Grove. Min besvarelse ser i øvrigt også ud til at
> være gået tabt!!!

Det lyder meget rimeligt at så gamle mails er gået tabt.

.Henrik

--
>Helt enig.
Me too ...