RedHat-6.0 ISDN PPP misslyckas

   Jag kan inte längre använda ISDN och ML-PPP.  Det fungerade alldeles
   utmärkt i RedHat-5.2.

   Mitt TA modem är en ZyXEL omni.net plus där jag använde asynch till
   synch konvertering (atb40) med ML-PPP (at&j3).

   Är det någon som har samma erfarenhet som jag och som känner till en
   lösning?

   Jag har följande options satta:

/etc/ppp/options
   domain abcdefg.net
   name abcdefgh                             # PAP client
   noipdefault                               # peer supplies your IP address
   ipcp-accept-local                         # accept supplied local IP address
   ipcp-accept-remote                        # accept supplied remote IP address
   asyncmap 0                                # no control character escape
   crtscts                                   # hardware flow control
   defaultroute                              # set peer as default route
   lock                                      # exclusive access to device
   modem                                     # use modem control lines

/etc/ppp/pap-secrets
   # Secrets for authentication using PAP
   #  client      server      secret            IP addresses
      abcdefgh    *           'ijklmnop'

/etc/sysconfig/network-scripts/ifcfg-ppp1
   PERSIST=yes
   DEFROUTE=yes
   ONBOOT=no
   INITSTRING=ATZ