Backup Plan ..

Hej,

Jeg sider med en dediceret server hvorpå jeg meget gerne ville ha lavet en backup af en række client computere, men syntes og mangle nogen ordenligt software til det.

Jeg har 2 Vista, 1 XP, 2xMac og 3 Linux maskiner som jeg gerne ville lave en remote backup på. Helst med det samme program, og det skulle helst gerne være "simpelt" (Noget ala DropBox - Sync i Baggrunden).

Er der nogen som har forslag til hvad for et program som kan gøre det?

Jeg har kigget lidt på SparkleShare - men syntes ikke at få det til at fungere ordenligt.

Br.
 Henrik Jess.

Follow ups