Re: Streaming radio - klient-anbefalinger ?

Hej Jan,

Den 22. jan. 2012 15.20 skrev Jan Holst Jensen <jhje00@xxxxxxxxx>:

> Hej,
>
> Jeg vil gerne bygge en internet radio baseret på en Raspberry Pi der kører
> Linux. Det skulle gerne ende med en lille kasse med to knapper der er
> død-simpel at betjene: En knap til at skifte til næste preset kanal og een
> knap til at skifte til forrige. Konfigurationen af presets kan så ligge i
> nogle konfigurationsfiler der kan ændres en sjælden gang imellem via en ssh
> session. Det er ikke nødvendigt at kunne styre audio-output da højttalerne
> vil være externe og have deres egen fysiske volumenkontrol.

> [...]
Først skal det siges at jeg ikke er nogen som helst ekspert.
Men hvis du ikke har hørt om dradio (http://www.thrysoee.dk/dradio/) kunne
det være du kunne bruge det som udgangspunkt?

Det kører som en terminal-gui, men jeg tænkte at det måske kunne tjene dig
som inspiration.

mvh
Folmer