From: Casper Sørensen [casper@xxxxxxxxxx]
Sent: 29 October 2012 12:14
To: sslug-teknik@xxxxxxxx
Subject: [TEKNIK] Problemer med Apache og flere subdomains

Hej Sslug

Jeg har opdaget at min Apache laver lidt problemer.

Jeg har en debian 6 server hvor der er et par subdomæner, og der har jeg
opdaget at hvis man skriver en af de domæne som der ikke er tastet i
apache, så vælger den bare og vise min webmail, i stedet for og sige at
siden ikke er tilgængelig.

Jeg har oprettet en pastbin hvor i kan se den grundlæggende opsætning
jeg kører under sites-enable.

her har i pastebin'en: http://pastebin.com/Tm4iRFkP

Det skal lige siges at jeg har 2 ipv4 adresser ( en offentlig og en
openvpn til administration ) og en offentlig ipv6 ip.

hvordan kan jeg rette det?

Med Venlig Hilsen
Casper Sørensen