Re: WindowMaker 0.6x RPM

Quoting Martin Christensen <factotum@xxxxxxxxxxxxxxxxx>:

> Jeg har ledt og ledt efter en WindowMaker RPM af nyere version end 0.53,
> men forgæves. Jeg har søgt på Linuxberg, Freshmeat, WindowMaker.org og
> rpmfind.org, men har ikke kunnet finde en sådan til andet end Alpha
> (skal have i386). Den har været ude i en måned nu. Gode idéer modtages
> gerne.

Prøv at gå til

       http://ftpsearch.lycos.com/?form=medium

og tast

       windowmaker-0.6*i386.rpm

i søgefeltet - så får du en masse steder, hvor du kan
downloade subj. til RedHat.

Hvis du vil have SuSE RPMs, så taster du wmaker.rpm

(i SuSE hedder det kun wmaker.rpm, og du kan så se
versionen ud fra stinavnet.)

vh.

Morten