Ubuntu server

Hej
Jeg administrerer en ubuntu server 10.4 i vores boligforening, en 'venlig' sjæl genstartede den og så var der kernel panic

Fandt ud af at den ikke ville køre på den nyeste kerne 2.6.32-45-server hvorimod der ikke er problemer med 2.6.32-44-server kernen

Hvordan får jeg den til at forstå at den skal bruge 44 kernen, kan jeg evt slette 45 kernen

Da serveren normalt 'bor' i et tårnhøjt helvede med meget stejle trapper/stiger er det ret vigtigt at det ikke sker ved genstart
hvad enten det er 'venlige' sjæle eller dong der genstarter den

mvh/gert

Follow ups