Re: K=3DF8b af laptop

On Tue, 30 Apr 2013 17:49:48 +0200
Frank Damgaard <frank_sslug@xxxxxxxxxxxxxx> wrote:

> tja, bærbare har altid været lidt af et lotterispil....
> så en god ide (som nævnt i tråden) : søg på internet på samme model
> du overvejer at købe.
> En god ide er ofte at se på lidt ældre model, og ikke nyeste nye.

Hvis formålet er Ubuntu på laptoppen, er man i sikker havn, såfremt man
vælger en model certificeret af Ubuntu. På arbejdet har jeg en Lenovo
w510, som er ubuntu certificeret, og alt virker efter installation -
det er af denne grund, jeg har anskaffet en Lenovo, på arbejdet gider
jeg ikke, at skulle finjustere efter første boot.

--
Hilsen/Regards
Michael Rasmussen