Problem att starta aiccu

Hej.
Har en tunnel mot sixxs.net sedan ca 4 år. Kört detta på en CentOS 5.10 maskin utan problem. Sedan nyligen uppgraderade jag till CentOS6.4 genom nyinstallation av servern som oxo är en firewall. Mitt problem är nu att jag inte får aiccu programmet att koppla upp ipv6-tunneln. Jag använder samma aiccu.conf som tidigare.

Kör jag "aiccu autotest > aiccu.log" fungerar allt UA går att pinga ipv4 ipv6 och tracerout ipv4 och ipv6. Verkar på mig att tunnel är rätt configurerad. Men....

Följande händer när jag försöker starta upp tunneln som jag allt gjort tidigare.
Har provat att stänga av iptables utan skillnad.

root# service aiccu start
/etc/init.d/aiccu: line 48: log_begin_msg: command not found
/etc/init.d/aiccu: line 49: start-stop-daemon: command not found
/etc/init.d/aiccu: line 50: log_end_msg: command not found
root#

Jag ser ingenting i syslog??

Hoppas att någon kan ge mig ett tips som löser detta problem.

Mvh Håkan

Follow ups