Re: Glad for SSLUG

"Chri$ti@n Kru$" <ckruse@xxxxxxxxxx> writes:

> Jeg er rigtig glad for SSLUG og denne nyhedsserver.
> Normalt når jeg poster i en gruppe bliver jeg flået itu af folk, der mener
> det spørgsmål var for nemt, og at jeg ikke skulle poste, da gruppen var for
> eksperter (NOT). Her får jeg svar lige efter jeg postede.
> Tusind tak til jer Linuxer!

Eric S. Raymond sagde engang, at han bare ville leve i en verden, hvor
software ikke stinker. Tag ovenforstående opførsel som et tegn på, at
de fleste af os gerne ser en verden, hvor folk ikke er pseudo-elitære
idioter. :-)
  Når du nu kommer lidt ind i rutinen, er jeg sikker på, at du vil
komme til at dele mit synspunkt: det er fedt at hjælpe folk.

Martin

--
Anyone who has realised the importance of Esperanto
is morally obligated to work for it.