Re: Hvor kan man købe RH 6.0 i DK

On Tue, 6 Jul 1999, Richard Richard wrote:

> Hejsa..
>
> Jeg ville gerne vide hvor man kan få fat på/køber billigt Red-Hat 6 i
> danmark.
> Jeg var inde på www.redhat.com men der kostede den 80$ eller sådan
> noget.

Det er vist desværre prisen for et boxed set.

> Jeg syntes det er meget for et system som skulle forestille at være
> gratis.

Ja, det kan jeg kun være enig i.

Men, der er jo forskellige alternativer. Dels kan du nøjes med at skaffe
selve softwaren. Den kan købes fra f.eks. http://www.cheapbytes.com (IIRC)
for meget lave priser, noget med $10. Dels har RedHat en version der
kommer uden support (eller noget i den stil) som kun koster noget med $50.

Endelig kommer RH6 formentlig på forskellige blad CDRommer.

Eller du kan købe infomagic cd'ere, med det på.

Der er mange muligheder. Hvis jeg skulle købe en hel distribution lige nu,
ville jeg nok købe enten SuSE, eller måske Caldera, eller Mandrake. (Kan
Mandrake købes?)

Mads

--
Mads Bondo Dydensborg.                               madsdyd@xxxxxxxxxxxx
Estimates of online gamers in the United States alone run as high as 15 to