Re: Info om ADSL

On Fri, 25 Jun 1999 02:11:09 +0200 (CEST), root <jbj@xxxxxxxxxxxxx>
wrote:

>Hej BFJ !
>
>Du har henvist mig til TD's almindelige kontakt web
>side vedrørende mit spørgsmål om Linux vs. ADSL:

Jeg vil gerne på det kraftigste opfordre til at man respekterer disse
opfordringer fra TD's medarbejdere. Det er simpelthen for dårligt at
blive ved at stille spørgsmål når man pænt er blevet bedt om at stille
dem et andet sted.

Hvis vi skal forvente en ordentlig behandling SKAL vi også opføre os
respektfuldt. Jeg har ved en fejltagelse kommet til at opgive Betinas
interne email, og desværre fik hun ret i at det ville give hende
problemer.

Igen lad være med at henvende jeg direkte til de Tele Danmark folk der
bliver nævnt i mine indlæg. Specielt når de ligefrem beder om at blive
fri. Henvend jeg gerne til mig, så skal jeg forsøge at samle
spørgsmålene samme og finde et svar inden for TD.

Istedet vil jeg opfordre til deltage i projektet om at lave vore egen
driver.

\Lars{}