Re: Sv: Linux uden X, hvad kan jeg s� og hvordan???

"Thomas Løjmann Jørgensen" <Lojmann@xxxxxxxxxxxx> writes:
> Tja, er det forresten sjovt???  (det vil jeg tro, men har desværre ikke
> prøvet det!)
Næh... ikke i længde, hvis du spørger mig. Men som et tilfældigt
useriøst tidsfordriv i ny og næ kan det gå an.

> Intern mail vil jeg da også gerne lige lidt med, men skal det så være en
> Server installation af RH man skal vælge??? Jeg valgte en Custum.
Du skal blot have installeret sendmail. Qmail er måske bedre, men
sendmail er helt okay.

> Takker for hjælpen.
Vi er her for det samme.

Martin

--
Anyone who has realised the importance of Esperanto
is morally obligated to work for it.