Re: Brugerrettigheder

Frank Damgaard wrote:

> Var der ingen en dialogbox i opsætningen hvor man kunne vælge
> at "brugere" også kunne åbne forbindelsen ?
> (bruger ikke slev KDE / kppp, kun prøvet det et par gange i SuSE)
>
> --
> mvh Frank Damgaard  frda@xxxxxxxxxxxxx | frank@xxxxxxxx |fido  2:236/15.2

Hello Sslug

Den eneste meddelse der kommer er et vindue med meddelsen

pppd dæmonen døde uventet.
Her er 2 knapper med OK og DETALJE

Ved tast på DETALJE kommer disse 3 linier.

1. Opened by BRUGERNAVN
2. Failed to open /dev/ttys0 : Permission denied
3. Exit

Håber i kan hjælpe på dette spinkle grundlag.

Mens I tænker sender jeg lige et andet spørgmål på en anden mail

CU Søren