Re: Sv: Linux uden X, hvad kan jeg så - oghvordan???

On Wed, 7 Jul 1999, Thomas Løjmann Jørgensen wrote:

> Hvor kan jeg downloade den (en direkte adr. til en fil) eller hvor er den på
> Red Hat 6.0 Cd'en????

På RedHat6.0 CD-en er den i

RedHat/RPMS/XFree86-FBDev-3.3.3.1-49.i386.rpm
(I hvert fald på den RH6.0 CD fra Alt om DATA - juli 1999)

Jeg vil gå ud fra, der er noget speciel dokumentation med
til den, da den nok er lidt anderledes at sætte op end de
andre X-servere.

Som sagt tidligere, skal du nok lave en ny kerne, for at få
det til at virke. Hvis du får brug for at tilføje
framebuffer til kernen, skal du slå Experimental drivers
til, for at få muligheden for framebufferdevicet.

Derudover kan jeg nok ikke hjælpe, da jeg skiftede mit
u-understøttede grafikkort ud før jeg hørte om den anden
mulighed.

--

Regards    Med venlig hilsen

  Ole Kofoed Hansen