Re: RAID controler

On Fri, 9 Jul 1999, Frank Damgaard wrote:

> Men du tænker øjensynlig mest på et internt alt-i-en PCI kort ?
> Prøv evt at se i kernekildteksten for hvilke drivere der er,
> og hvad de kan klare (options til modules, support for /proc/ mv)

Nemlig. Men jeg efterlyste anbefalinger på konkret hardware. Jeg får jo
ikke så meget ud af rode rundt i kerne koden. Det fortæller ikke alverden
om _hvordan_ skidtet virker i praksis.

Kenneth Geisshirt har mailet mig om at DPT controlere skulle være sagen.
Og hvis jeg ikke hører andet så bliver det nok sådan en dims jeg kaster
mig over.
Men vil den mon supportere de hot-swap diske der sidder i min Compaq
proliant 1850R maskine.

/Morten %-)
 Morten.Guldager.Jensen@xxxxxxx  Tele2 Denmark  +45 77 30 11 64