Re: Opfordring fra TDK til at lave en driver til ADSL

On Tue, 06 Jul 1999 18:44:46 GMT, Lars L. Madsen <m@xxxxxxxx> wrote:
>Hej
>
>Der har været en del skriverrier omkring ADSL(ATM 25) og Linux.
>
>Jeg har fået en opfordring fra TDK om at de gerne vil være
>behjælpelige hvis jeg kan finde nogen der kan, og ikke mindst vil,
>lave en ADSL driver.
>
>Jeg har ikke diskuteret detaljerne på plads, først skal jeg lige se om
>der interesse for dette projekt. Men jeg vil gætte på at TDK stiller
>med hardware og en test ADSL forbindelse.
>
>Så hermed er bolden givet op, hvem er friske ?
>
>\Lars{}

Jeg har tiden og udstyret og vil gerne være med, men
jeg tvivler på at det er praktisk muligt, da PPP over
ATM ikke findes til Linux endnu, så vidt jeg er orienteret.
Desuden skal jeg gøre opmærksom på, at min kendskab til ATM
teknologien er yderst ringe. Jeg syntes dog det er en spændende
udfordring og er åben for et gruppe samarbejde omkring denne
opgave.

--
Venlig hilsen

John

John B. Jacobsen

Lyshøj Allé 20, 3. th - DK-2500 Valby - Denmark - Europe
Telephone: +45 - 36 17 87 83 - e-mail: jbj@xxxxxxxxxxxxx