Re: ADSL på Linux - århusiansk forbindelse eftersøges

 Jeg kender et par stykker fra gaten, og så vidt jeg ved bruger de ikke linux
som gateway, men derimod SyGate til windoze. Deres linux box kører kun
masquarading (eller hvordan det nu staves).
 Men jeg kan jo tage fejl ;)

// Jesper

--
The Docter  aka  ReTCoD  aka  Jesper Bunch - UIN : 15645717
Leader and founder of Clan XII  -  http://www.clanworld.dk/xii