Re: wp og centimetre

>>>>> "Keld" == Keld J|rn Simonsen <keld@xxxxxxxx> writes:

Keld> hejsa!  Er det muligt at sætte WordPerfect 8 (under linux!) til
Keld> at køre med centimetre i stedet for tommer?  Og at køre initielt
Keld> med A4 papir og dansk sprog på alle dokumenter?  jeg kan ikke
Keld> finde en "preferences" menu.

Nu har jeg ikke arbejdet med det i et par måneder, og det var da også
et meget kort bekendtskab (LaTeX stjal mit hjerte :-)), men lad mig nu
se, om jeg kan huske det. Når du starter WP kommer der et mindre
vindue til at starte med, som blot indeholder nogle ikoner. Ét af dem
er til preferences af divergerende art... eller også flere... eller
også tager jeg fejl. Øh... medicintid igen.

Martin

--
Anyone who has realised the importance of Esperanto
is morally obligated to work for it.