Re: DIVA & Kppp (layout af svar)

Gert Holtoft wrote:

> Sorry
> Taget til efterretning  :-)
>
> Det "dårlige" layout skyldes nok at jeg, i mit E post program, når jeg får mit
> svar retur via sslug ser det oprindelige brev i kursiv og mit svar med "normal"
> skrift  samt    >  foran den oprindelige tekst

Ja kursiv/normal hjælper, men kun hos afsenderen :) ,
og derefter sendes som almindelig tekst.

Disse email/news-readere der efterhånden er blevet så avancerede,
men mangler dog en "feature", nemlig en vejledning i passende
brug af mail/news, med ekspempler og skabeloner :)

( Men til at starte med kunne Netscape + MSIE mv. have HTML slået fra
  som default indstilling . )

--
mvh Frank Damgaard  frda@xxxxxxxxxxxxx | frank@xxxxxxxx |fido  2:236/15.2