Routing.

Hej SSlugere.

Jeg har gang i et lille forsøg med at lave route mellem A-B-C

Maskine A (Win95) -> coax -> Maskine B (Linux Box) Router nr. 1 ->
Maskine C (Linux Box) Router nr. 2 -> ISDN modem til Internet.

Når jeg prøver at skrive maskine B's adresse (192.168.1.1) i gateway
feltet, og starter netscape op virker det tilsyneladenede godt. Også kun
tilsyneladende! Når man har intastet en adresse så skriver netscape til
mig "connection reseted by peer".

Maskine B er konfigureret med IPchains til at accepte alle req. Det
samme er maskine C.
Maskine B er sat til Ipv4 forwarding til maskine C.

Håber at i forstår min kryptiske forklaring..

Mvh.
Bo