Re: Problem med Linux som router - IP dubbing -

Det var rart at høre, jeg har da roddet en del med Linux, men her er vi
ude i kanten af hvad jeg har prøvet før....

Så var der en der bildte mig ind at det ikke var nok at slå forwarding
til i kernen, men der skulle opsættes fw regler, så brugte vi et par
dage på det :-(

Men pt kører den perfekt...
Jeg sidder bare og er nervøs for om det kun er ved boot den kan skifte
fra at virke til ikke at virke eller om det også kan ske spontant....

/Lasse

Find din fotohandler  -  http://www.fotoforum.dk
Webudvikling          -  http://www.cyberforum.dk