Ingen forbindelse med usernet ?

Når jeg benytter usernet ringer modem'et op men efter et stykke tid
lukkes forbindelsen unden at der er kommet forbindelse.
Jeg benytte get2net - tlf 70307730
og DNS 195.82.195.101  - 129.142.7.101

Jeg havde ikke dette problem da jeg havde redhat 5.2 men efter at have
fået redhat 6.0 kan jeg ikke komme på.

Et andet "sjovt" problem er når jeg prøver at åbne en html side (på
harddisken) med netscape (open in navigator) får jeg beskeden ' Netscape
is unabel to locate the server keyword.netscape.com ' - men hvis jeg
skriver filen's adresse direkte ind i location åbnes den uden problemmer
!!!
Nogle der har en løsning på disse to små problemmer

Jan Johnsen