RE: apache/perl

Det lyder højst sandsynligt som en programmerings-fejl i dit script.

Check om du har alle semikoloner etc.
Du skal selvfølge sikre dig at dit script starter med #!/usr/bin/perl så
systemet ved hviklen fortolker det skal bruge og at det har executen-bitten
sat.

Virker det stadig ikke. så prøv at fjerne bid for bid fra scriptet indtil du
forhåbentlig finder en fejl

Mvh Anders