Re: Virtuelle Mailserver (flere domains på en maskine)

Mads Danquah wrote:

> Davs
> Ja .. Subject'et siger jo det meste ..
>
> Jeg skal hoste et par maildomains (læs en del) og jeg er lidt i vildrede
> om hvordan jeg bedst gør dettte
>
> Er der nogle der har nogle forslag / erfaringer (ud over VIRTUAL-SERVICES
> HOWTO'en)

Hvor mange er "en del" ?
Og hvilken distribution bruger du ?

Jeg har selv gode erfaringer med sendmail, og den er faktisk nem
at sætte op, hvis man bruger debian.
Eller kan alle de mest populære mailservere rimeligt nemt sættes
op til det du har brug for, det er bare at læse dokumentationen.
Hvis du regner med at have mange brugere (over 10000), så kik på
slashdot, der var en diskussion om det i sidste uge.

--
MVH / Best Regards
Allan Jacobsen