Re: Staroffice ? ..

Mads Bondo Dydensborg wrote:

> Det ser ud som om at den ikke kan finde qt bibliotekerne.
>
> Har du prøvet en ldd setup? - hvad siger den?
>
> Mads

Hej Mads

Jeg kunne se at du har hjulpet Mads Christensen med at installere
staroffice. Har du tid at kigge på mine problemer, måske ?

Jeg har RH 6 og SO51:
Jeg har udpakket SO51 i /usr/local/so51inst
og glibc2 i /tmp/glibc2
Jeg har oprettet en bibliotek i /home/larbi/OFFICE, hvor jeg ønske at
køre Staroffice.
Jeg har prøvet at køre installation (./setup) uden 'glibc2' men jeg fik
følgende fejlmelding:  Script file not found
So har jeg prøvet at installere glibc2 : Ifølge 'readme-file' skal
'ld-linux.so.2' i /lib/ erstattes med 'ld-linux.so.2' i /tmp/glibc2/
Bagefter skal kommandoen 'export LD_.....' indtastes.
Og so igen med ./setup - Her går det rigtig galt:
Alle filerne i /tmp/glibc2 er forkerte go efter hver enkelte indtastning
på kommandolinien (f.eks.: ls) , meddelles:
		bash: /bin/ls : Not a file or directory

Har du måske en ide om, hvad der er glat ?

på forhånd tak

Larbi
happiness is a journey not a destination.