Re: Mystikken omkring diald ?

Mads Christensen wrote:

> [...]

Jeg tror jeg har fundet fejlen men jeg er ikke sikker og jeg ved ikke
hvordan jeg retter den!

Aug  6 15:12:38 krycek diald[237]: start sl0: SIOCSIFMETRIC: Operation
not supported

jeg tror "pon" starter det der og derfor kan diald bagefter ! ? .. men
det er kun et gæt
Mads Christensen                Alias: Krycek
Krycek@xxxxxxxxxx               Linux Inc.
http://come.to/trashman         Privat HP

Make X look pretty .. www.themes.org -- staff member