Re: mail arkiv ...

>Finns det inte något sätt att få arkivet mailat till en ?

>Jo, mon ikke wget med passende options vil kunne gøre det?
>
>Men det fylder altså i omegnen af 180 MB!

Send et tomt brev til sslug-teknik-help@xxxxxxxx og du vil
få et brev tilbage som forklarer hvordan man bruger
mailinglisten, inklusiv hvordan man henter gamle breve i
mail arkivet.

Denne diskussion hører ikke hjemme her. Desværre har jeg ikke
tråden så jeg kan se hvem der skal have beskeden. Så jeg ved
ikke hvordan de rette ellers får besked.

--
torben fjerdingstad        | linux-2.2.10-smp/GNU/gnome-1.0
tfj@xxxxxxxxxxxxxxx        |   Man skal ikke skyde bjørnen